רשת Held פועלת בהתאם להוראות החוק והתקנות להנגשת שירותיה לכלל ציבור הלקוחות, ובכלל זה גם לציבור הלקוחות עם מוגבלות. מעבר לכך וללא קשר לחוק היבש - חשוב לנו לקדם מודעות לקבוצות ולמגזרים שונים באוכלוסייה ולכבד את צרכיהם השונים. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לכל תחומי השירות.

חשוב לנו שכולם יוכלו להנות מהאתר שלנו וכמובן לנהוג לפי חוק. הנה כל המידע אודות נגישות ברשת Held בכלל ובאתר בפרט.

בהתאם לחקיקת הנגישות אשר קובעת חובת הנגשה של מקומות ציבור ושירות ציבורי, להלן ההנחיות עליהם אנו מקפידים לשמור בסניפים:

  • דלת כניסה - הדלת היא ברוחב מעל 75 ס״מ ללא מדרגה ונפתחת בקלות .
  • מעברים - אנו מקפידים על כך שהמעברים יהיו פנויים ונמנעים ככל אפשר מהנחת עצמים במעברים.אנו מקפידים על מעברים שיהיו ברוחב של לפחות 90 ס״מ, על מנת לאפשר ניידות בכסא גלגלים.
  • דלפק שירות/קופה - אני מקפידים להשאיר ליד עמדת השירות שטח מספיק גדול עבור כיסא גלגלים, כולל ניידות וסיבוב של כסא גלגלים.
  • גובה הדלפק - אנו מקפידים שגובה הדלפק יהיה 75-80 ס״מ. במידה ויש חלק מונמך יהיה ברוחב 90 ס״מ מינ׳ .


שילוט

  • אנו מקפידים בכל הסניפים על שילוט ברור ונגיש.
  • בסמוך לכניסה המיועדת בכל חנות ישנו שלט הכוונה המורה אל כניסה נגישה, בשלט הנגישות הבינלאומי, בגובה של 140-160 ס״מ מפני הדרך.
  • בדלתות זכוכית - ישנן מדבקות עגולות בולטות בגובה 90 ס״מ ו- 150 ס״מ.

עמדות שירות

  • אנו מקפידים שבדלפקי הקופה ימצאו מערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות. 

בפן האישי - אנו מרגישים חובה כרשת - להכשיר את העובדים למתן שירות עזר לבעלי מוגבלויות בפרט ולכל מי שמבקש בכלל. עזר כגון סיוע בזיהוי המוצר, סיוע בהפעלת מתקן המשמש מתן שירות - עמדת מחשב, סיוע בנשיאות מוצרים אל עמדת השירות ועוד. והכל בהתחשב ברצונו של האדם עם המוגבלות, במגבלותו ובכפוף לנסיבות העניין. 

גם כרשת וגם כאנשים שחשובה להם הזולת. חשוב לנו למנוע הפלייתם של אנשים עם מוגבלויות ומתן שירות שיוויוני בסביבה מכילה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

במידה ונתקלתם בבעיה בנושא נגישות באחד הסניפים או באתר, אנו מבקשים מכם ליידע אותנו בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לטפל בכך במהירות האפשרית.

נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות באמצעות הכתובת online@held.co.il


נגישות בסניפים:

סניףגישה לכסא גלגליםקופה נגישהלולאת שמעחניה נגישה
סניף קניון עזריאלי עכו
סניף קניון עזריאלי קריית אתא
סניף ביג פאשן נצרת
סניף ביג כרמיאל
סניף גרנד קניון חיפה
סניף סינמול חיפה
סניף מרכז הכרמל חיפהניתן לבקש בטלפון להוציא מוצרים לרכב עוצר
סניף קניון עזריאלי חיפה
סניף סטריט מול רמת ישי
סניף קניון לב חדרה
סניף מול זכרון יעקב
סניף שבעת הכוכבים הרצליה
סניף קניון דרורים
סניף קניון G כפר סבא
סניף קניון רננים רעננה
סניף קניון עזריאלי תל אביב
סניף קניון עזריאלי גבעתיים
סניף קניון עזריאלי איילון רמת גן
סניף שער ראשון - ראשון לציון
סניף קניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון
סניף סוקולוב 51 חולוןניתן לבקש בטלפון להוציא מוצרים לרכב עוצר
סניף קניון עופר סירקין פתח תקווה
סניף עזריאלי מודיעין
סניף בילו סנטר קרית עקרון
סניף עופר רחובות
סניף קניון גירון אשקלון
סניף קניון הנגב באר שבע