מתנה לסבא וסבתא

עצבו בעצמכם מתנה לסבא וסבתא

אין כמו להיות אצל סבא וסבתא, זה מה שיודע כל נכד וזוהי האמת גם מהצד של הסבים – אין כמו הנכדים! מעת לעת אנו גם רוצים לתת לסבים היקרים מתנה שתרגש ותשמח אותם, ותהווה מזכרת מתמיד למתנה הנפלאה שיש להם בעולם. למען מטרה זו מציעה רשת הלד מגוון עשיר של אפשרויות בעיצוב אישי ולפי עיצובים נבחרים שכבר הכנו עבורכם, אותם ניתן להדפיס על שלל מוצרים – למשל על מגנטים לתלייה על המקרר, על בלוק של עץ או מתכת, על קנבס, על ספלים ותחתיות, ועוד.


איזו מתנה הכי טובה לסבא וסבתא?

הרצון (ולעיתים הצורך) לקנות מתנה לסבא וסבתא עשוי להופיע בנסיבות שונות. למשל, את המתנה אפשר לקנות להם לרגל החגים כאשר כולם נפגשים לארוחה המשפחתית, או שאפשר לקנות להם לרגל יום הולדת, ליום הנישואין שלהם ובמועדים נוספים. כמובן, לעיתים קרובות אנו רוצים לקנות להם מתנה, פשוט בשביל להראות שאנחנו אוהבים. אבל מה לקנות?


ובכן, אם תחפשו מתנה לסבא וסבתא בגוגל בוודאי תמצאו המון אפשרויות, אך הניסיון מראה שמה שהכי מתקבל בברכה הוא מתנות שיש בהן היבט אישי, מקורי ומשפחתי. אכן, לסבא וסבתא כבר היו המון ימי הולדת והזדמנויות לקבל מתנות בהזדמנויות שונות, ולמעשה בגיל שלהם פחות מחפשים "עוד" מתנה רגילה וגם מתנות נורא יוקרתיות לא בהכרח יעשו את העבודה. מה שכן יהיה הצלחה גדולה הוא מתנות המדברות עם הלב ואל הלב, שגם מעידות שהושקעה מחשבה וכוונה ביצירת המתנה. ולשם כך המתנות שלנו נותנות מענה מושלם.


עצבו את המתנה כרצונכם

כאמור, אנו מציעים מתנה לסבא וסבתא שאתם תכננתם ויצרתם, אפילו אם את החלק הטכני של ההדפסה עשינו עבורכם. התמונה שתהיה על בלוק העץ או המתכת, על הספל או התחתית, על המגנטים או על בד הקנבס, אתם תבחרו בעצמכם. מה שבטוח ילך טוב הן תמונות של המשפחה, למשל של הנכדים והילדים, או תמונה של סבא או סבתא בעצמם, וכן תמונה של כל המשפחה יחדיו באירוע מסוים, תמונה מתוך טיול או חגיגה, וכדומה. יחד עם זאת, אפשר גם לבחור תמונות מנושאים שסבתא וסבתא אוהבים, למשל הנוף הנשקף מהמרפסת, ובכל מקרה כדאי להוסיף הקדשה אישית. כפי שתראו באתר, תוכלו לבחור בין תבניות בסיסיות ואהובות שעיצבנו מראש עבורכם, שאליהן רק מוסיפים את התמונה, לבין עריכת הדפסה מאלף ועד תו באופן עצמאי.


התוצאה היא מתנה אישית ומקורית שאין שנייה לה, שיכולה לעמוד על הארונית או בויטרינה, להיות תלויה על הקיר או על המקרר, לעמוד על השולחן או ליד המיטה של הסבים, וכן הלאה. היא תזכיר להם בכל עת שיתבוננו בה את מי שהם הכי אוהבים בעולם, וגם את האהבה שלכם כלפיהם. ואת כל זה תוכלו לבצע בקלות ובנוחות דרך האתר שלנו, בלי לצאת מהבית. פשוט בחרו מוצר, העלו את התמונה המרגשת שלכם, תוסיפו כיתוב או עיצוב אם תרצו ויש לכם פריט מרגש לסבא ולסבתא!


את המתנה תוכלו לשלוח אליהם עם משלוח מפתיע עד הבית כמובן. רוצים ללכת עם ההפתעה עד הסוף ולהגיש להם אותם באופן אישי? אין בעיה, לאחר עיצוב הפריט, בחרו איסוף מאחד הסניפים של רשת הלד הקרוב לאזור מגוריכם והפריט יהיה מוכן לאיסוף מצידכם עוד באותו היום!