הדפסה על קנבס בחיפה

מעוניינים לקבל הדפסה על קנבס בחיפה? אם כן, לרשת הלד יש אתר אינטרנט שדרכו ניתן לבצע את התהליך כולו בקלות, בפשטות ובלי לצאת מהבית. אנו מספקים הדפסות מעולות המבוצעות עם מיטב הציוד הטכנולוגי והצבעים, על גבי בדים איכותיים ביותר ועם תוצאות מרהיבות ביופיין.


כמה מילים על קנבס והדפסות

בשנים האחרונות הדפסה על קנבס בחיפה ובערים נוספות הפכה למבוקשת מאוד, וזאת עקב מספר סיבות. קודם כל, עד לפני מספר שנים הדפסות אלו לא היו אפשריות, או שימשו רק אומנים ובעלי אמצעים עקב עלויותיהן הגבוהות. ואולם, עם ההתפתחות הטכנולוגית יכול כיום כל אדם לעצב וליצור הדפסות על קנבס כראות עיניו, וליהנות מתוצאות מרהיבות ביופיין עם נופך אומנותי מרשים של בד הקנבס המשובח. בין אם תבחרו בתמונה שלכם, של בני משפחתכם, של נופים שצילמתם או בכל נושא אחר – הקנבס יהפוך אותה ליצירה הדומה לציור מקורי שאותו ניתן לתלות בסלון, בחדר השינה, בחדר הילדים, במשרד וכן הלאה.


אין פלא איפה שהדפסות אלה מבוקשות הן על ידי אנשים פרטיים והן על ידי עסקים, למשל קליניקות רפואיות, בתי מלון וכדומה, וכן כמתנות שוות ואישיות לרגל ימי הולדת, בר מצווה, חתונה, עבור עובדי העסק וכן הלאה. כאמור, לצד היותה של ההדפסה איכותית ביותר, מקורית ויפהפייה, היא גם מוצעת בעלויות נוחות מאוד התלויות בעיקר בגודל הבד המבוקש ובכמות המוזמנת. כך למשל, הגדלים מתחילים בריבוע קטן של 20 על 20 ס"מ ומגיעים עד לקנבס ענק של 60 על 90 ס"מ או 50 על מטר, ועוד הרבה גדלי ביניים.


מה מדפיסים על הקנבס?

מה שאתם רוצים, הבחירה שלכם. תוכלו להעלות אל האתר תמונה מהפייסבוק, מהאינסטגרם או מהמכשיר שאיתו אתם גולשים עכשיו, ולאחר מכן המערכת תאפשר לכם לחתוך ולעצב את התמונה כראות עיניכם. לדוגמא, תוכלו לבחור בתמונות אישיות שבהן אתם מופיעים, תמונות של הילדים או של סבתא וסבא, של נופים שצילמתם בטיול האחרון, של דמויות שאתם אוהבים ומעריצים, של בן או בת הזוג, של חיות, ציפורים, שקיעה מרהיבה וכן הלאה.


ומה הלאה?

עכשיו מגיע תורנו. אנו לוקחים את העיצוב שלכם ומכניסים את הנתונים למכונת דפוס מתקדמת, שמבצעת הדפסה איכותית ביותר על הקנבס בגודל שבחרתם, אותו אנו מותחים באופן מקצועי ומדויק על המסגרת. אחרי שהמוצר מוכן הוא יישלח אליכם לכתובת שציינתם בחיפה, או בכל מקום אחר בארץ, וישנה גם אפשרות לאיסוף עצמי שלכם מאחד הסניפים שלנו.