הדפסה על חולצות מהיום להיום

מעוניינים בחולצה מודפסת פרי עיצובכם? אם כן, רשת הלד היא הכתובת הנכונה עבורכם. הרשת שלנו קיימת כבר 28 שנים ומונה כיום כ- 30 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, החל מכרמיאל ועכו שבצפון ועד באר שבע שבדרום. אנו מבצעים הדפסה על חולצות באמצעות מכונות ההדפסה המתקדמות בעולם ועם מיטב הטכנולוגיות והצבעים, מה שאומר שתקבלו הדפסה מרהיבה ביופייה ועמידה, וכל זאת בלי שום מאמץ או טרחה מצדכם.


ומה אם לא בא לי להגיע לסניף?

ממש לא חובה להגיע לסניף כדי לעשות הזמנה! להיפך – אפשר להעלות תמונות ולעצב חולצות בקלות ובנחות באמצעות האתר שלנו. כך שאת החולצות תוכלו להזמין מהאתר ואו לאסוף מאיזה סניף שתרצו או לקבל במשלוח עד הבית. מעבר לכך, כל הרעיון הוא שאינכם חייבים להגיע אל הסניף שלנו בביג על מנת להזמין חולצה מודפסת, שכן כל התהליך מבוצע דרך האתר. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור תמונה שיש לכם על המחשב או הסמארטפון ולהעלות לאתר (רק הקפידו שהיא תהיה באיכות טובה), לרשום את הטקסט שאתם מעוניינים להכניס, וניתן גם להיעזר במאגרי התמונות והאלמנטים הגרפיים שלנו ליצירת חולצה מקורית ומושלמת. אחרי שהשלמתם את החולצה תוכלו להזין את הכתובת שלכם למשלוח או לבחור באיסוף עצמי מהסניף, ואנו כבר נדאג לכל השאר.


כמה זה עולה אצלכם?

כפי שתוכלו לראות, אנו מבצעים הדפסה על חולצות עם אפשרות  איסוף מכל הסניפים ושילוח לכל הארץ. המחירים נוחים מאוד ואף מתחשבים גם בכמות החולצות שהזמנתם. כך למשל, למי שרוצה להזמין חולצה אחת בלבד בעיצוב אישי העלות היא רגילה וכפי שמופיעה עם המחיר באתר. לעומת זאת, אם אתם בוחרים בחבילה משפחתית הכוללת בין 3 ל- 5 חולצות תקבלו מאיתנו הנחה נחמדה על כל חולצה. אם תבחרו חבילת חברים עם 6 עד 14 חולצות תקבלו הנחה יותר גדולה לכל חולצה, ואם תבחרו חבילת צוות עם 15 חולצות ומעלה – תקבלו 33% בכלל הנחה משמעותית על כל חולצה כך שהרכישה תהיה ממש משתלמת.


הצטרפו למעגל לקוחות נרחב

כאמור הסניפים שלנו מצויים בפריסה ארצית כך שיהיה לכם נוח לאסוף חולצות מכל מקום. הסניפים משרתים במשך כל חודש אלפים רבים של לקוחות מרוצים, ואליהם מצטרף כמובן אתר האינטרנט שהופך את כל עניין יצירת החולצה לנוח, מהיר וקל מתמיד. לדוגמא, על לקוחותינו נמנים חיילים ואנשי כוחות הביטחון המעוניינים להדפיס חולצות לצוותי היחידות שלהם. כמו כן, יש לנו הרבה לקוחות שהן גננות בפעוטונים ובגני ילדים המזמינות הדפסת חולצות לילדים, למשל לרגל מסיבת סיום, לפתיחת השנה וכדומה. בנוסף, לא פעם פונים אלינו וועדי תלמידים המעוניינים להדפיס חולצות לקראת הטיול השנתי או למסיבת סיום שנה"ל, ואליהם מצטרפים כמובן לקוחות משפחתיים – זוג לפני חתונה, חברות שמארגנות מסיבת רווקות, הוריו של עולה למצוות, וכן הלאה. כולם נהנים משירות מסור של צוות מקצועי מיומן ואדיב.


ההדפסה על חולצות אפשרית בקלות כבר עכשיו באמצעות האתר. פשוט העלו את התמונה שלכם, עצבו אותה כפי שאתם רוצים ובחרו משלוח עד הבית או איסוף מהסניף הקרוב אליכם.